2008. május 20.

Voltam Csabán

Tegnap elhatároztam bármilyen idő lesz akkor is rövidnadrág, papucs és ing formációban adom elő magam. Este meg lettem nyugtatva hogy hideg lesz és így a hősies tervem dugába dől. 9 órakor még szakadt az eső. na de nekem 10:20-kor megy a buszom. Csoda történt kisütött a nap és indulhattam is. A busz is pontosan jött, talán túlságosan is. Békés utáni körforgalom építésen is hamar átrágódtunk. A munkaügyre is pontosan érkeztem és 10 perc alatt lerendeztek. Vissza fele Békésig álltam a buszon, de utána le tudtam ülni. Ja és nem volt fűlet meleg a buszon! Öröm és boldogság volt a mai nap. Holnap kezdődik a korán kelés, nem is baj már kezdtem magamat unni itthon. Meg hát a pénz se mellékes.

Már csak 10 nap és sörözök, egy nagyot a régi arcokkal remélem, mindenki el tud majd jönni és nem lesz a már lassan meg szokottá váló szájhúzkodás, mert az aztán el tudja venni az ember jókedvét. Már nagyon hiányoznak a régi nagy bulik.

2 megjegyzés:

Adam írta...

Nem akarlak elszomorítani,de az 10 nap:D péntek 30-a ;)
Már én is nagyon várom!

TT írta...

Elnézést javítva... :D