2008. május 25.

Telefonvásárlás meg más



Az égiek is úgy akarják és én se gondolom meg magam, megajándékozom magam egy új mobiltelefonnal. Sajnálatos módon nem Nokia, de szép meg okos is. hasonló kategóriában a Nokia sokkal drágább, mint az amit én kinéztem.

SAMSUNG SGH-F700.
  • Tri-Band (900/1800/1900 + HSDPA) készülék
  • 3,5G Technológia
  • QWERTY Billentyűzet
  • 3 Megapixeles kamera
  • Érintő képernyő


Ebből, ami igazán érdekel az az érintő képernyő és a teljes billentyűzet, mondjuk a mostani telefonommal is 3 év alatt csak 88 SMS-t küldtem, de ha megkérdik valaki hogy van-e QWERTY billentyűzeted a telefonodon? Mondhatom azt, hogy van B**d meg :D
Már a 6230i nem mai darab, de mondjuk ő is azon mobiljaim közé fog tartozni, akit nem adok el.

Más
Tegnap igen jól sikeredet, pedig csak úgy voltam vele, hogy felnézek, iszok egy sört, mert hiszen nem lesznek fent a szokásos arcok. nagyot tévedtem. Nem abba hogy kik lesznek fent, hanem abba hogy 1 sört iszok. Fergeteges party kerekedett a végére. Volt ott minden kérem. 3-4 óra körül keveredtem haza. Minden hétvégén nem vállalnám be, mert hiszen kezdek, kiöregedi ebből a duhajkodásból. Mondjuk nem, de mindegy :D

Nincsenek megjegyzések: