2008. november 14.

Ajtonyi Emese után szabadon Nagy Robi is szabadulna:

Üzenettovábbítás:

Ajtonyi Emese után szabadon Nagy Robi is szabadulna:

"Kérem aki tud az segítsen nekem és a három Még ép ujjamon.
Nem kértem még soha ilyen fajta segítséget senkitől sem, de jelenleg nem látok más megoldást. Kifogytam az ötletekből és rajtam már csak a csoda segíthet.
Van egy Kék-sárga Snitzer-em Alig használt, egy kötegelőt nyiszáltam el vele, na meg az ujjam.
Kérésem annyi lenne, hogy aki gondolkodott azon hogy egy Snitzer vegyen odaadnám a pót pengével együtt.
Nincs sok időm pár nap csupán és mindent elvesztek amim van, ugyanis a Snitzer viszi az ujjaimat, amire én és a gyártó édesanyja nagyon csúnyán ráfizetünk.
Kérésem annyi hogy küldjétek tovább az üzenőfalon ezt az üzenetet hátha valaki pont arra vágyik amitől nekem meg kell sajnos válnom.

Előre is köszönöm mindenkinek aki segít!

Snitzer

Olyan éles kés, aminek a pengéje a tokból előhúzható, s amiből le lehet törni, hogy újra éles pontszerű vágófelületet kapjunk. Ideális, amikor a kést végig kell húzni valamilyen felületen a vágás érdekében.
Nem keverendő össze a schnitzel-el, ami rántott húst jelent. :)

Nincsenek megjegyzések: