2008. augusztus 28.

Ma se történt semmi…

Nézegetem a bekötött ujjamat és próbálom kiegyenesíteni, de nem igazán megy még. Holnap kiszedik az öltéseket és a javulás útjára létem. Már nem is fáj csak egy kicsit sajog végül is lógtak az alkatrészeim mindenfele, ez még belefér. Ezen kívül is elég sűrű lesz a péntekem, de nem baj, mert legalább nem unatkozok. Újra begyújtom a vízipipát lassan egy hónapja nem pipáztam, nem volt rá időm hiszen egy gyújtás jobb esetben is vagy 3 óra. Kicsit másabb mint a szivar, de az se megvetendő csak máshangulata van.

Kiss Ádi barátom elvándorolt Japánba. Majd kíváncsi leszek mikor sikerül SKYPE-on kapcsolatba lépni. Várom az élménybeszámolót! Ha meg a Skype nem jön össze akkor marad az e-mail meg a BLOG.

Egy kis zene mert hiszen ezeket is szoktam hallgatni mostanában megint egyre többet állapotoból kifolyólag.
Az első videó a System of a down énekesének szóló száma amit ma találtam:

Serj Tankian - Empty Walls



A második sok középiskolás emléket idéz. Igaz Ádi? Elég ha azok tudják akik ott voltak, Kombi trabi meg iszonyat jó házibulik: Cypress Hill - Tequila Sunrise [Spanish version]


A harmadik az MZ/X zenekar első videoklipje, ami a második album címadó dalához készült 2002-ben, a Csabai Garabonciás Napokon. (ha jól figyelünk Kiss Ádi a tömegben, de lehet ez csak városi legenda)




2 megjegyzés:

Adam írta...

Szeva!

Eleg furcsa volt toled is olvasni, de nekem is faj az, hogy kozos baratunk eltunt. En nem tudom droid lett , vagy mi van. Es ez bosszant a legjobban! Mi tortent? Jo lenne erre egyszer valaszt kapni, akkor nyugodtabb lennek, mert igy en is csak magamon gondolkozok vajon en csinaltam valamit rosszul?
Remelem holnap mar tudok egy bo bejegyzest irni a blogomba.

TT írta...

Ha írok általában indulatból írok, pedig nem szabadna. Ha meg végig gondolom a dolgokat akkor meg belátom semmi értelme leírni dogokat...